Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Релето е отзад зад мотора,точно до горивния филтър,една такова голямо черно ,ЕКУ-то го управлява като следи външната температура от датчика в дебитомера и температурата на антифриза ма нещо ме съмнява тази работа
    Дааммм...
    Релето е проверено. Всичко си е ОК!
    Нещата обаче се развиха в друга насока.
    Сега вече, кагота двигателя работи на обороти, при вкл къси, дълги, халогенни светлини, подгряване на задно стъкло - напрежението пада до 13.8 V, което смятам е съвсем нормално.
    При изкл. всякакъв вид консуматори, включим ли вентилатора в купето дори само на 1 степен, напрежението веднага пада до 12,6 - 12,8 V.
    Това нормално ли е?
    И има ли достъп до този вентилатор, за да замерим и него за окъсяване?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
      Дааммм...
      Релето е проверено. Всичко си е ОК!
      Нещата обаче се развиха в друга насока.
      Сега вече, кагота двигателя работи на обороти, при вкл къси, дълги, халогенни светлини, подгряване на задно стъкло - напрежението пада до 13.8 V, което смятам е съвсем нормално.
      При изкл. всякакъв вид консуматори, включим ли вентилатора в купето дори само на 1 степен, напрежението веднага пада до 12,6 - 12,8 V.
      Това нормално ли е?
      И има ли достъп до този вентилатор, за да замерим и него за окъсяване?
      Има заравяй се под жабката и ще го видиш
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Има заравяй се под жабката и ще го видиш
        Проверено!
        Това чудо, като включа духалката, има ли някакви др. нагреватели, които се задействат? Подозирам, че има. Ако вкл. климатика да духа студено, драми със зарядното напрежение няма.
        Някой да осветли нам, невежите!
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          Проверено!
          Това чудо, като включа духалката, има ли някакви др. нагреватели, които се задействат? Подозирам, че има. Ако вкл. климатика да духа студено, драми със зарядното напрежение няма.
          Някой да осветли нам, невежите!
          И аз си мисля, че има някакъв електрически калорифер, или нещо подобно. Забелязвам, че при ниски температури, началния разход при студен старт при мен е огромен - не мога да го сваля под 35-40 л/100 среден.
          Вентилатора започва да работи на 1-ва степен и духа топло точно след 1 минута след запалването.
          След известно време (8-10 мин.) се усилва сам на 3-4 чертички и консумацията на нафта спада до нормалните 10-11 л/100. Все се каня да потърся де му е бушона на тоя шибан калорифер (ако съм прав, че има) и да го изтръгна ритуално.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
            И аз си мисля, че има някакъв електрически калорифер, или нещо подобно. Забелязвам, че при ниски температури, началния разход при студен старт при мен е огромен - не мога да го сваля под 35-40 л/100 среден.
            Вентилатора започва да работи на 1-ва степен и духа топло точно след 1 минута след запалването.
            След известно време (8-10 мин.) се усилва сам на 3-4 чертички и консумацията на нафта спада до нормалните 10-11 л/100. Все се каня да потърся де му е бушона на тоя шибан калорифер (ако съм прав, че има) и да го изтръгна ритуално.
            Има нещо батки,но не съм се ровил,днес ако имам време ще потърся инфо
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Има нещо батки,но не съм се ровил,днес ако имам време ще потърся инфо
              Ако успееш наистина да намериш някакво инфо, ще бъде доста полезно за нас.
              Все пак, не знам дали този калорифер може да консумира толкова много енергия или някъде нещо окъсява. Но пък при мен също след 1-2мин. започва да духа топло, което означава, че работи нормално и не е окъсил.
              А за всеки случай искам да проверим и подгревните свещи за самия антифриз. Само някой да ме светне, къде точно да ги търся и колко са на брой.
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Ако успееш наистина да намериш някакво инфо, ще бъде доста полезно за нас.
                Все пак, не знам дали този калорифер може да консумира толкова много енергия или някъде нещо окъсява. Но пък при мен също след 1-2мин. започва да духа топло, което означава, че работи нормално и не е окъсил.
                А за всеки случай искам да проверим и подгревните свещи за самия антифриз. Само някой да ме светне, къде точно да ги търся и колко са на брой.
                Напълно е възможно. На един приятел на Аудито при постоянна скорост на автопилот, разликата в консумацията при включени подгреви на седалките на 6-та степен и този калорифер, и изключени същите екстри е 15/100 газ.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                  Ако успееш наистина да намериш някакво инфо, ще бъде доста полезно за нас.
                  Все пак, не знам дали този калорифер може да консумира толкова много енергия или някъде нещо окъсява. Но пък при мен също след 1-2мин. започва да духа топло, което означава, че работи нормално и не е окъсил.
                  А за всеки случай искам да проверим и подгревните свещи за самия антифриз. Само някой да ме светне, къде точно да ги търся и колко са на брой.
                  Аз не съм сигурен,че има подгревни свещи,по скоро е някакъв друг вид отоплител...............сега ще поровя за някакво инфо
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Ето номер 10 е някакъв отоплител
                    Attached Files
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Ето и как работи


                      DESCRIPTION
                      The vehicle climate control system is insufficient via the heater unit when the engine is cold, especially for diesel engines which take longer to warm up.

                      On these versions there is also an additional heating system which is activated when the engine is first running, depending on the temperature of the engine coolant.

                      The system consists of an additional heating device, located inside the heater unit: this device contains two resistances (PTC1 - 300 W and PTC2 - 600 W).

                      The operation of the resistances is controlled by the climate control system control unit which operates either just one of them or both thereby providing gradual heating with a maximum power of 900 W according to a control unit that depends on:

                      - the temperature of the engine coolant (about 60°C);

                      - the engine speed (which should be above a 700 rpm);

                      - the battery voltage (which should not go down below 12.2 V).

                      For more details

                      See descriptions 5040 AIR CONDITIONING CASING AND COMPONENTS

                      The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:

                      - 1. Level: activated by the first relay (300W);

                      - 2. Level: activated by the second relay (600W);

                      - 3. Level: activated by both relays (900W)

                      The power supply line is protected by two MIDI maxi fuses located in a special additional fuse box at the side of the battery.


                      Оказа се че се намира от страната на водача и се управлява от 2 релета,може там да се крие разковничето,ама май ще е мъка да се стигне до него.............
                      Last edited by Mury; d.m.y г., 14:34.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Ето още една схема като

                        О025 е отоплитела
                        J36/J37 са двете релета
                        Attached Files
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Добро утро пене

                          Допълнителното нагряване го има от 2006 година и от тогава може да се диагностицира даже, повечето дуалзоун климатроници го имат и 3 зоновите
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • Благодаря, момчета!
                            Като гледам за какво става въпрос, това си е един много приличен калорифер, с мощност от почти 1Kw. При това положение, нищо чудно, че напрежението на акумулатора пада толкова много.
                            Понеже колата се кара на много къси разстояния - около 2-3км м/у две стартирания на двигателя - съвсем логично е да се товари и повече генератора, при такова интензивно разреждане на акумулатора. Особено пък в зимни условия.
                            Дали ще има проблем, ако откача единия предпазител - да речем по-мощния?
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                              Благодаря, момчета!
                              Като гледам за какво става въпрос, това си е един много приличен калорифер, с мощност от почти 1Kw. При това положение, нищо чудно, че напрежението на акумулатора пада толкова много.
                              Понеже колата се кара на много къси разстояния - около 2-3км м/у две стартирания на двигателя - съвсем логично е да се товари и повече генератора, при такова интензивно разреждане на акумулатора. Особено пък в зимни условия.
                              Дали ще има проблем, ако откача единия предпазител - да речем по-мощния?
                              Откачай смело според мен,то ще си покаже,ако не изпише някаква грешка на дисплея на климата,карай така,до като имате време да се ровите
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • ами те са го писали хората
                                - the battery voltage (which should not go down below 12.2 V).
                                ако падне под тая стойност се изключват. тоест до нея е ок. а и 900 вата са си 70-80 ампера. като сложиш подгряващите свещи и ако има и на антифриза и + подгрев на прозорците и фарове и лампички и сметката отиде ....
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X